Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

16 Februari 2012

Home » Amal Islami, Done. Alhamdulillah.

Amal Islami, Done. Alhamdulillah.

سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


Assalamu'alaikum. :)
   Rasanya ni entry first tahun 2012. Terlalu banyak benda berlaku dalam masa hampir 2 bulan untuk tahun 2012 ni. Pahit, manis, memalukan diri. Haish. Tak nak ingat dah. -__- By the way, pengalaman macam tu yang buat diri kita semakin matang. (:  #tapi perangai budak2 saya tu ade lagilah. heh -_-

 Alhamdulillah, semalam kat sekolah, baru habis KAMIL. Dan Alhamdulillah, saya dapat tempat kedua dalam acara yang saya masuk. Tak sia-sia berlatih, sampai hari ahad pun datang sekolah. Rajin bebeno. Orang hari ahad duk sedap berehat kat rumah tengok tv, saya pegi sekolah. :P Tapi, rumah sukan saya tahun ni, Khaldun dapat tempat ke-4. Sedihh. T____T  ex-rumah sukan tahun lepas pulak dapat tempat ke-2. Dah maju~ Saya turut berbangga. :p Batuttah macam biasa dari dulu, tempat first tu mesti dia punya. Haish. Untunglaa. -..-

  Mula-mula macam tak percaya khaldun tempat ke-4. Seriously, malu kot. Ngee. Tapi, menang kalah adat pertandingan kan? so, takpelah. Ada hikmah tu. :) Tahun depan ada lagi. :) Wait, tahun depan? rasanya ni tahun last kot saya sekolah kat sini. #tetibe rasa sedih. Cepat betul masa berlalu. Nak kahwin dah :P #k, gurau. = =" Dah form 5 dah. Dah nak keluar dari sekolah pun. Takut rasanya nak hadapi dunia luar. Okey, dah. Fokus SPM dulu. #Haha. Bila cakap pasal SPM macam nak gelak je, teringat kat diri saya yang malas ni. Allahuakbar .. #sigh.[-.-'] Tapi, Alhamdulillah saya ada kawan sekeliling, Huda Kam, Fazim, Una, Fazira. They encourage me. Sayang korang sangat <3 muahh :*

Okey, hari ni saya tak pergi sekolah. Sedihh. T__T  Banyak benda saya terlepas hari ni. Pelajaran, meeting PRS. Haish. -_-"   #Mintak2 homework untuk hari ni tak banyak. Btw, bukan saja taknak pergi. Untuk pengetahuan, saya seorang yang sangat rajin untuk ke sekolah.  wee~ :P

✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

1 mutiara hikmah ヅ:

AienAiril berkata... [✿ Reply this ✿]

salam ziarah jemput lawat disini dan dapatkan barangan muslimah dan koleksi buku2 menarik dr ustaz riduan serta hadiah istimewa.semoga mendapat manfaatnya~ :)
http://e-storebasyirah.blogspot.com/p/pembukaan-e-store-basyirah.html