Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

8 Disember 2011

Home » Tak Suka Cuti Sekolah =__="

Tak Suka Cuti Sekolah =__="

سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

  Hari ni cukup indah , sejuk sangat. #Hujan, mana tak sejuk. =__=" Alhamdulillah, rahmat ALLAH~
Cuti dua bulan ni, bosan sangat. Bercuti kat rumah je, depan komputer. 'Best'. :P Tusyen pun tak pergi. Kawan2 lain semua sibuk pergi tusyen. Yelah, dyorang kan tahun depan nak SPM. #cakap macam diri dia tu tak amik SPM =__=" Terfikir jugak nak pergi tusyen, tapi semua tu hanyalah 'terfikir'. Dah cuba belajar sendiri kat rumah, tapi, bukan buku yang saya tengok, tapi muka buku. :P HAHA. *gurau*
Tak best takde kakak atau abang. Alah, kalau ada pun macam diorang nak ajar je. Dyorang mesti busy. Busy dengan apa, saya pun tak tahu. Eceh, macam ada pengalaman je? Memang ada, pengalaman jadi kakak kepada adik2. :P peace sign


Untunglah orang yang ada pergi tusyen, sebab otak diorang sentiasa diisi dengan ilmu. Tapi, orang macam saya? Saya takkan biarkan otak atau hati saya ni mati macam tu je selama dua bulan. Tak diisi dengan ilmu. Tiap hari kalau boleh, saya akan baca artikel2 islam yang boleh menambahkan ilmu. Tak pun baca je majalah Gen-Q kat rumah tu, ulang2. Berfaedah jugak, lagipun kalau beli majalah macam tu, baca sekali je pastu simpan nak buat apa? Macam sekali baca, semua ilmu tu dah tersimpan dalam dada, melekat habis je. Ulang2 baca barulah terkesan dalam hati. Ye dak? winking

Tak sabar nak masuk sekolah, nak jumpa sekolah, nak peluk sekolah. <--merepek. chatterbox By the way, ramai budak yang pergi tusyen, tahun depan dia sama kelas dengan saya. nailbiting terasa macam nak jumpa cikgu dan cakap,

Cikgu ! nak tukar kelas, taknak duduk kelas firdaus. >.<" !


:f:Mengada namanya tu. Tak bersyukur dah masuk kelas tu.

:g:#ERR, okey. Alhamdulillah. ^^ Cuma, saya takut ...

:f:Takde apa nak ditakutkan dengan mereka, Fear ALLAH most. (:

:g:Ya. Tapi, saya kurang pan...

:f:Sudah ! kalau malas memang tak pandai. (!)

:g: ...

:f:(^__^)

*Debating with myself and my other side always win. *

Btw, bukan taknak pergi tusyen. Cuma...tak perlulah tahu. (^_^)

  Ada orang minta saya buat tutorial. Tutorial banyak dah orang lain buat, macam tak perlu je buat. Tapi, orang dah mintak saya ajar kan, nanti tak ajar kata sombong pulak. =__=" Takpe2, lain kali ada masa saya buat tutorial tu ya, InsyaALLAH. Edit2 blog ni lagi senang daripada belajar addmath dan physic.



sekian, wassalam ~
✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

4 mutiara hikmah ヅ:

ila berkata... [✿ Reply this ✿]

untungla dapat g skola lagi thn depan..
kite da abis spm.
mesti rindu gile2 dekat skola.

hehe
edit blog?amikorder ker?

Pacek ABU sifir berkata... [✿ Reply this ✿]

esh2 budak skolah ni.. cuti skolah la best.. hehe.. tapi gud la kalo suke membace.. gud luck 4 ur SPM nnt.. =)

❤ nailyshofiatunnajwa ❤ berkata... [✿ Reply this ✿]

Toila
saya yg blm SPM ni pun dah rindu sgt2 dekat sekolah tu. ntah mcm mana nanti kalau dah hbs SPM, T__T

order? tak tahu la, kalau org nak. saya amik la order. ngee. :D

❤ nailyshofiatunnajwa ❤ berkata... [✿ Reply this ✿]

ToPacek ABU sifir cuti sekolah tak best. T__T kat rumah bosan. T.T

hehe,
ameen. thanks akak. ♥ ^_^