Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

9 Oktober 2011

Home » , , » Last Entry Before Exam #Most Important : SMA's Exam !

Last Entry Before Exam #Most Important : SMA's Exam !

بسم الله الرحمن الرحيم

* beberapa hari sebelum peperiksaan akhir tahun & Sijil Menengah Agama bermula pun sempat lagi berblogging. Ish3 *

  Memandangkan dah nak dekat periksa pertengahan tahun yang setara #tension je-. .- dan peperiksaan Sijil Menengah Agama , Saya nak minta maaf atas semua salah silap saya pada korang semua. Siapa kata saya takde salah kat follower / pembaca blog saya? mesti ada. Mungkin ada yang pernah terasa dengan apa yang saya tulis dalam blog. Maklumlah, sebelum menulis tu saya jarang menapis bahasa yang saya gunakan. Sebenarnya dah cuba tapis, tapi saya tahu penapis yang saya gunakan tak sehebat penapis Smart-V Bio, Hai-O, Rx-Water. Kejap, tu bukan penapis untuk tapis air ke? Erk =___=

  Dan mungkin juga ada yang terasa kenapa saya tak follow2 blog dia. Bukan sebab pemalas, sombong ke apa, #err, mungkin part pemalas tu betul sikit.=__= tapi sebab kadang korang tak bagitahu kat shoutmix. But ada jugak yang cakap dia dah follow bila tgk follower takde ape2 perubahan pun? haha. Account dia jadi Miss Invisible kot~ Lebih kurang macam Invisible Woman dalam cite fantastic four tu. Tapi saya tak kesah dengan orang yang macam ni. ^^


  Jadi, selama 3 minggu ni saya takde. Tak nak sentuh blog langsung. Sebab, sekali saya buka blog, berjam2 saya terus fikirkannya sampai saya buat sekurang2nya satu perubahan dalam blog. Kalau macam tu, bilanya saya nak study? ~.~ Jangan rindukan saya tau kawan2~ #ceh, perasan. Siapa pulak la yang nak rindukan kau.

  Sejak akhir2 ni ramai dah budak sekolah saya tahu tentang kewujudan blog ni. Seram saya dibuatnya~ :104: haha. * mana diorang tak tahunya, dah kau buat gambar profile pic kat facebook ada link url blog kau sekali.~ emoticon20

  Doakan saya dan kawan-kawan form 4 saya dipermudahkan dalam menghafaz 7 kitab muzakirat dan berjaya dengan cemerlang gemilang terbilang dalam imtihan (peperiksaan) kali ni ya #dan seterusnya. Hee. Doakan kami semua dapat MUMTAZ dalam SMA juga! *Allahumma Ameen* Terima kasih kepada sesapa yang dah doakan tu. Nah, gula2 sebiji. lolipop :p

 #Bosan dah tengok blog ni. Header, background semua tu dah lama tak tukar. Lepas exam nanti ingat nak ubah blog ni sepenuhnya. Dengar tu, SEPENUHNYA  #so?~ 
Sebelum ni tema asyik pink, ungu, biru. Ada suggestion tak buat tema apa pulak lepas ni? thinking

Dah dah, jangan fikir pasal blog lagi ! Ingat study, nailyserubyk 


Lub This is the last entry before exam for three weeks. 
Please pray for me and my friends success in battle field ! 
#In Exam actually. =__=

✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

7 mutiara hikmah ヅ: