Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

13 Mac 2011

Home » , , , , » First Time main Ice Skating~

First Time main Ice Skating~

Bismillahirrahmanirrahim..


Ya ALLAH, rindunya dekat blog naily ni. ngehee.  dah lama tak post entry. disebabkan busy. busy dengan periksa. UP1. form 4 habis periksa lambat sikit,h ari jumaat -11/3-. form lain dah dapat PHD awal-awal dah. kitorang form 4 je dapat PHD lambat. special sikit kot. haha. takde maknanya.
oh,PHD tu ape? ehem,PHD tu Periksa Habis Dah. haha. Alhamdulillah. sekarang tinggal tunggu keputusannya je. Ya ALLAH, takut je rasa. kalau boleh tak nak tahu keputusannya macam mana. huhu. study memang last minute. esok periksa, malam tu baru study subjek untuk esok. aku rasa bukan aku seorang je yang buat macam tu. kawan-kawan yang lain pun kan? ngaku aje. huhu.


semalam punya semalam di ajak oleh kawan aku untuk keluar hari sabtu. pergi main ice-skating. aku pun terima jelah. ayah pun dah bagi aku keluar. hehe. gembira kot dapat jalan-jalan dengan kawan-kwan lepas dah seminggu menghadap buku je.
aku pergi dengan Nusaybah, kak Suhaila dengan seorang kawan dia dan dengan anak-anak aku 5 orang.anak aku semua perempuan dan kembar tapi tak seiras lah.   
 Memang bez lah. ni first time aku main ice-skating. excited lah. dan first time jugak jatuh time main ice-skating. rasa macam tak boleh bangun dah time tu, nak baring je atas tu terus. boleh tak? rugi je tak bawak bantal sekali.~.~ anak aku yang Hawa pulak banyak kali jatuh. dia kata dia saje-saje nak jatuh, nak pegang ice bawah tu. tak faham betul. haha. =.='
memang bestlah keluar dengan anak-anak mama. anak mama semua kelakar-kelakar. asyik ketawa je bila dengan korang. *diorang panggil naily 'mama', lawak pulak dengar.*  nanti-nanti ada masa kita keluar sesame lagi ya.

* * * * * * * * * * * * * * * *
rindu time Kem Kursus Kepimpinan Pengawas dan PRS.



rindu kumpulan aku, kump. no 6 *tak silap, haha. tak ingat sangat dah -teruk*
 ketua kitorang yang sangatlah sporting dan kelakar iaitu Hidhir,n ahli kumpulan aku- lelaki   hazwan, amirul syafiq. sebenarnya ada lagi dua orang budak form 3, tak sempat kenal sebab time hari kedua diorang takde. perempuan kak zaiton, huda kam, adik nadhrah, adik habibah, adik mardhiah dan adik aina tak silap namanya. hehe. tak ingat sangat.
rindu waktu main explorace.
 
rindu waktu tinggal di asrama bersama dengan kawan-kawan.
rindu kakak-kakak dan abang-abang fasi.
rindu semuanya !

✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

0 mutiara hikmah ヅ: