Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

2 Januari 2011

Home » , , » Kembali Ke Sekolah Bagi Sesi 2011 ! :)

Kembali Ke Sekolah Bagi Sesi 2011 ! :)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

Selamat Tahun Baru 2011 ! ^__^ 
*erkk, tak terlambat lagi kan untuk aku ucap?*
   Jadi apa azam korang tahun ni? nak naik pangkat? atau ada jugak yang mengharapkan durian runtuh *gaji lebih :p *? ke ada yang berazam nak berkahwin tahun ni?ngee. dan untuk adik-adik form 3 tahun ni yang ambil PMR mesti nak dapat 9A /8A kan? gud luck ! :) contohi kak naily ni. hehe.~ dan bagi pelajar form 3 macam aku ni. ehh, kejap. dah masuk tahun baru lah. jadi maknanya aku dah tua. *perasan muda pulak tadi* untuk form 4 macam aku ni mesti lah nak dapat SMA Mumtaz. hehe. dah sekolah agama mesti lah ambil SMA. *tapi ramai je budak agama pindah sekolah kebangsaan sebab tak nak ambil SMA. ish3. *  :) nak fahamkan subjek-subjek utama untuk sains tulen huhu. -.-' dan nak tingkatkan amalan kebaikan tahun ni. nak jadi anak yang solehah. kakak solehah. kawan yang solehah. isteri solehah. *eh,cop. aku takde suami lagi lah. isyh ! gatal ! haha. :p *  yang pasti memang nak jadi yang lebih baik dari tahun-tahun sebelum ni. doakan. InsyaALLAH. ^__^

  Oh ya. aku dapat masuk kelas aliran sains macam yang aku impikan hee~ Alhamdulillah. huhu. tapi aku masuk kelas yang ketiga.. takpe lah. bukan ada beza pun. :) sama je. sains tulen jugak. aku pun tak faham macam mana lah orangnya susun budak ikut kelas? -.-" takpelah. takyah fikir.  harap-harap aku dapat bawak. orang kata susah. but, I'll try my best ! chaiyok ! hee~ nervous jugak. tapi takpe. kawan-kawan aku ada untuk tolong. kawan-kawan, kalau aku tak faham aku tanya korang eh? jangan nak lari pulak nanti. sebab tak nak ajar aku. :p eh, kawan aku mana ada yang macam tu kan? dia orang semua baik-baik. InsyaALLAH.  ^__^

* * * * * * * * * * * * * 
* teringat pulak kata cikgu aku. cikgu aku kata. kalau budak-budak menengah atas ni. form 4 dengan form 5. kalau yang ambil aliran sains, mesti dia akan pegang buku aliran sains kat luar. as biology, chemistry, physic. ( buku-buku ni semua nipis je, berbanding buku-buku yang lain yang lagi tebal. kenapa tak nak keluarkan yang berat?)  budak akaun pegang buku akaun. padahal beg dia ringan macam bawak kertas A4 sekeping. -.-' cikgu kata, sebab dia orang bangga masuk kelas-kelas tu. ish ! tak faham betul. harap-harap pada kawan-kawan yang berniat buat macam tu atas sebab-sebab macam tu, batalkan lah niat tu eh. hehe. (^___^)v *peace no war !* owh ya, peringatan untuk diri ni jugak. kot-kot terkena batang hidung sendiri! ngee! :p


✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

0 mutiara hikmah ヅ: