Assalamualaikum ! Welcome to all readers ! I hope this blog will give me and you many benefits. FollowDashboard
Alihkan matamu ke Laut,airnya cantik membiru dan penuh ketenangan, tapi hanya ALLAH sahaja yang tahu rahsia di dalamnya, begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tetapi ALLAH sahaja yang tahu rahsia kehidupannya, jika kecewa, pandanglah ke sungai, airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang, jika rasa sedih, pandanglah ke langit, akan sedarlah kamu bahawa ALLAH sentiasa bersamamu. (:

8 Disember 2010

Home » , » Award

Award

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

  Hari ni baru tangan ni terasa rajin dan ringan    nak ambil award dari adik [ nurul auni ] ni pun tahu sebab dia ada tinggalkan pesanan  kat shoutmix saya yang cute miut tu.  *perasan sekejap * sebenarnya dah lama pesanan tu terbiar kat shoutmix tu.dah berhabuk dah tengok,ada sarang labah-labah lah, kulit ular, bulu kucing semua ada. erk. *imaginasi tinggi. pedulikan* okey2.  tak nak cakap panjang-panjang. Ni award yang dia bagi


 *cantik kan?warna pink pulak tu,haha.suke2.  *
  Dapat award ni sebab jadi follower dia.  hehe.   
dan dia buat award ini sebab follower dia dah mencecah seratus orang. wah ! tahniah.

✿ Wallahua'lam bissawab. keep SMILING.◕‿◕ it's SUNNAH. ✿

Terima Kasih ◕‿◕

2 mutiara hikmah ヅ:

mie berkata... [✿ Reply this ✿]

cantik award tu..
hehee

❤ nailyshofiatunnajwa ❤ berkata... [✿ Reply this ✿]

@mie
betul2. cantik. hehe.:D nak ke? free je, jadi la follower dia. nnt dapat award ni.hik2 ^__^v